NEMOKAMOS STUBURO TRENIRUOTĖS vyks nuo vasario iki kovo mėnesio.

NEMOKAMOS STUBURO TRENIRUOTĖS vyks nuo vasario iki kovo mėnesio. Pirmadieniais ir ketvirtadieniais nuo 18:30 val.

Vieta: Kupiškio Kupos pradinė mokykla
Būtina išankstinė registracija. Dalyvių skaičius ribotas.
Registruotis ir pasiteirauti: Tel. nr.: 8650 76848, El.paštas: sukurtijudeti@gmail.com
Daugiau apie mus Facebook paskyroje “Sukurti Judėti“
Užšiėmimus veda ir konsultuoja: Saulius Paštukas kineziterapeutas, Reabilitacijos magistras ir Justina Barzevičienė kineziterapeutė.
………………………………………………….
Sveikas, lankstus, stiprus, tvirtas žmogus mums kineziterapeutams reiškia, kad žmogaus kūno audiniai yra sveiki, o kojų, dubens, stuburo, rankų sąnarių, raumenų, raiščių kompleksas darniai tarpusavyje veikia.

STUBURO TRENIRUOTĖJE palaipsniui ir saugiai, remiantis judesių poveikio pažeistiems ir sveikiems audiniams mokslu, stiprinamas visas kūnas. Siekiant išvengti traumų, treniruotės pradedamos nuo pirmo lygio, o tik vėliau rekomenduojama pereiti prie kompleksinių, funkcinių treniruočių.

PRADEDANČIŲJŲ TRENIRUOTĖ
Išmokstama teisingai atlikti pratimus, pažinti stuburui ir kitiems sąnariams pavojingus judesius, kūno padėtis ir jas kontroliuoti (siekiama, kad pratimai saugiai stiprintų, o ne žalotų audinius). Pratimai atliekami gulinti, klūpint ant mankštos kilimėlių ir stovint.

• Palaikomas ir didinamas sąnarių paslankumas.
• Didinama liemens, kojų, dubens, rankų raumenų jėga, ištvermė. Gerėja sąnarių stabilumas.
• Specialiais pratimais gerinama pusiausvyra.
• Lavinamas kvėpavimas.

Naudinga: tiesiog norintiems sustiprėti, senai sportavusiems, po reabilitacijos, esant nugaros skausmams ar norint jų išvengti.

PAŽENGUSIŲ TRENIRUOTĖ
Šiame lygmenyje asmuo tampa pajėgus saugiai atlikti funkcines treniruotes. Neišmokus atpažinti pavojingus stuburui judesių modelius ir juos keisti į teisingus, galima pradėti atlikti pratimus, kurie reikalauja tinkamo pasirengimo ir tokiu būdu sau pakenkti. Šiame lygmenyje siekiama didesnio fizinio pajėgumo, didelės jėgos, greičio, vikrumo, koordinacijos, pusiausvyros. Pratimai tampa sudėtingesni, atliekant juos naudojamos nestabilios atramos, didesni svoriai ir kitos mankštos priemonės.

Programos rėmėjas: Rokiškio rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras

 Nemokamos sveikatos mankštos

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *